Web Günlüğü » Oyun Hileleri » Metin2 Pvp Efsun Botu

Metin2 Pvp Efsun Botu



Hoşgeldiniz diyerek başlıyorum.Bu hileyi cixcocuk97 yapmıştı eski bir hile bazı açıkları vardı düzelttim ve tekrar yükledim.

Bu hatalar ne derseniz;İsdediğiniz efsun gelmesine rağmen efsun botunun durmaması ve ort veya becli item dizerken istenilen ort veya bec imkansız olması.
ANLATIM

1-İndirdiğiniz rardan dosyalarımasaüstüne çıkartın.

2-Metin2'ye ve hesabımıza giriyoruz

3-Karakterimizin oyuna tam bağlanmasını bekliyoruz.

4-Efsun dizeceğimiz itemlerin envanterin en üstünde ve soldan sağa doğru sıralanması lazım.

5-Oyunu alta alıyoruz ve injectörü açıyoruz.

6-İlk uyarı geldi telaş yapmayın tamam diyip geçin.

7-2. uyarı buna hayır diyip geçin.Eğer çalışmassa evet diyip yükliyebilirsiniz.

8-İnjectör açıldı.1. işlem masaüstündeki dllyi buluyoruz. 2. işlem çalıştır diyoruz.Çalıştır dedikden sonra uyarı gelicek o uyarıya tamam dedikden sonra hemen oyuna geçiş yapıyoruz.

9-Oyuna geçiş yaptığınızda karşınıza ekran açılcaktır.Bu ekrandan Switch-Bot'u seçiyoruz.
10-Ayarlara giriyoruz.Uyku süresi yazan yerde 1000 yazar bir onu 300 yapıcaz lag,oyundan atma vs. olaylar için önlem alıyoruz.Ardından 2 tane Auslesen yazan kutu var.Onlara 1 ker tıklıyoruz.Sonra ayarları kaydet diyoruz.
11-Efsun basacağınız itemleri 5 efsunlu yapın ki gelme olasılığı artsın.
12-Oynadığınız serverdaki efsun oranlarını yazıp startena basıyoruz ve efsun botumuz çalısıyor.


Görsel Anlatım


Bu Yazı 08:28 Tarihinde Bilal Kızıl Tarafından Yazılmıstır
  1. metin 2 eskide kaldı oynayanlar için güzel bot

    YanıtlaSil
  2. hey gidi heyy eskiden ne oynardım be bu oyunu çok aramıştımzamanında bunu .:D

    YanıtlaSil